2012. június 12., kedd

Bemutatkozás

Most pedig engedjetek meg egy rövid bemutatkozást!
Reni vagyok, 21 éves. Szakmám: Vendéglős. Azonban úgy érzem nem ez a nekem megfelelő munka.:-) Évek óta, de komolyabban 1 éve hobbimmá vált a testedzés. Úgy alakult hogy recepciósként dolgoztam egy teremben. Akkor még úgy gondoltam, hogy ez férfiaknak való edzés (nem is igen jártak nők a terembe) és nem vonzott a dolog, hiszen "ez nekem csak munka" örültem ha végeztem, nemhogy még kipróbáljam én is. Azonban  egyre több érdekes dolgot hallottam/láttam/olvastam a súlyzós edzésekről,  a diétákról, az ételekről, táplálék kiegészítőkről. Egyre inkább elkezdett érdekelni a dolog és ahogy egyre jobban belemélyedtem megszerettem! Mikor véget ért ez a munka semmi más nem hiányzott, csak hogy edzhessem. Ahol én élek ez az egy terem volt ahová lehetőségem lett volna elmenni, amit bizonyos okok miatt nem tartottam jónak, ezért elkezdtem otthon edzeni a barátommal. Ami azért fontos mert ebben a sportban mindenképp kell egy edzőtárs! (de erről majd később) Kezdetben vettünk pár súlyzót és ezekkel oldottuk meg. Idővel bővült az eszközeink száma, azonban még így is sokkal olcsóbban úsztuk meg, mintha drága bérleteket vásárolhatnánk! Tehát kifogás nem létezik! Ha nem engedheted meg magadnak hogy terembe járj akkor is van megoldás! Csak elég elhivatottnak kell lenni. Én alapvetően nem kampányolok egyik sport mellett sem, vagy diéta mellett, vagy csodaszer mellett. Csak a saját tapasztalataimat szeretném megosztani veletek amik beválltak, hátha segíthet másnak is.! Hiszen nem is olyan rég még túlsúlytól szenvedtem. Nem csak lelki de testi problémákat is okozott. (nagymértékben terheli az izületeket és a szívet) ezért döntöttem úgy hogy ez nem mehet így tovább! fiatal vagyok és egészséges, fitt, csinos akartam lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése